nuffnang ads

Jumaat, Mac 25, 2011

ammatur photographer - pantai tok jembal

 nice view

 sorry sangat...selipar aku nak tumpang shoot juga





 mereka cakap gambar ni cantik.
saya cakap gambar ini kelakar
macam orang patah kaki sebelah pun ada kan??????







              

kak na sangat gembira apabila kain perca baju kurung beliau ynag dahulu kala telah ditemui di bot nelayan. agaknya nelayan tu ambik bila??? saya nampak mereka buat bendera dengan kain perca baju kurung kakna zaman dulu......hehehehehehe

 kami sudah hendak pulang !!!!!!!!!!!!!!!!!!


nota : lepas ni kite nak shoot kat mane pulak??????? kesibukan selalu dan melampau adalah salah satu kekangan yang dihadapi oleh roomates saya....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan