nuffnang ads




Khamis, Disember 17, 2009

ohhh...sang kekasih

kamu....
seperti 1 kehidupan yg aku wujud kan dalam hidpku...
seperti time makan aku ingat kpdmu...
ahhhh.......aku ckp penat melayan setiap kerenah mu yg mcm2 ragam...
adakalanya aku menyerah kalah pada takdir kerana aku letih sngat dengan dunia kita...
knp kita harus bermasalah sedangkan kita baik2 aja??
sekali sekala aku rase nk bnh diri....
dan sekali sekala aku ingn memuntahkan isi perasaan aku
tp aku xberdaya berbuat sedemikian...
knp kamu tidak paham aku???
time ini yang dapat aku rasakan adalah seperti apa yg tidak kamu rasakan...
ahhhhhhh...




aku sedih sang kekasih....
masalh aku bnyk..
aku xterdaya sendirian..
menelan segala pahit kehidupan aku....

aku sedih sang kekasih...
aku rse aku tersisih buat beberapa masa..
sendirian memikirkan itu & ini...
setiap pemikiranku....
aku ingin merasa ketangisanku...

knp aku malu untuk meluahkan segala masalh itu???
bukan aku malu untuk meluahkan bersama mu sang kekasih..
bersama mu umpama aku seperti ank kecil yang baru mendapat lolypop dari bapa mereka..
gembira....seronok....asyikkkkkkkkkkkkkk......
betape senangnye hati aku pabila bersama kamu....
adakah kamu juga berperasaan seperti aku?????????

Tiada ulasan:

Catat Ulasan