nuffnang ads




Isnin, Januari 17, 2011

TAHUN BARU

sekarang sudah tahun 2011.saya perlu berhidup dengan terancang dan teratur serta sistematik
biarlah yang jahanam sudah berlalu atas reka cipta saya sendiri.

saya tidak kisah dengan yang jahanam...
kerana yang jahanam itulah banyak mengajar saya tentang hidup yang dialami serta sebab dan akibatnya berbuat sedemiakian dan demikian.
kerana yang jahanam itulah membuatkan saya menyesal dengan sesesalnya.hidup berfikir mahu dilahirkan semula.itu amatlah berat dan mustahil dalam dunia ini.
kerana yanag jahanam itulah membuatkan saya kembali kepada kesedaran yang amat dasyat. sedar sesedarnya.sedar dari igauan syaitan yang berlegar-legar di sekeliling bahan oksigen saya.
kerana yang jahanam itu lah membuatkan saya berfikir dengan rasional
kerana yang jahanam itulah yang menarik saya daripada hanyut atas arus kehidup sosial yang agak sial.

nota : saya harus berhidup dengan tabah terima kasih yang jahanam !!! hutang tetap hutang bayar tetap bayar..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan