nuffnang ads




Isnin, Februari 22, 2010

merepek-meraban


sakit...pedih......pilu....luka.....sedih...

aku rse mcm bodo je..
aku xtau la apekah permainan kehidupan hari ini
mcm xleh trime dek akal fikiran
pementasan yg sungguh gah skali...
manusie2
aku pon manusie.....
tp aku pk sejauh mane kah kehidupan aku...
kebaikan dan kejahatan yg telah aku lakukan
hurmmm
kdg2
aku rse mual...ckp menympah menyaksikan manusie yg separuh bogel ni
hurmmmm....
dunia ni mcm2 angin ade...
mcm angin yg dtg kat kite
tp angin yg mengjengkelkan itu mntak jauh laaa
aku benci sngat........
heyyy...
kamu sape nk wat mcm 2????
hahahaa.....
aku ketawe sekuat hati di dlm hati aku...
menyaksikan cerekarama...lestary...akasia....kamu
hidup ini haruslah semoden islam..
bukan semoden barat....
kdg2 aku rse sakit ati je dengan ape yg dah terjadi...
tp nk wat mc mane???
dah ditentukan nsib
klu boleh aku ubh...
tp aku ni sape nk mengubahnye
aku rse jiwe kacau yg teramat.....
arghhhhhhhh.......ingt aku teriak setiap 5 minit
tp apekan daye aku.......aku xsekuat itu....
tuhan....tlong aku.....
pleaseeeeeeeee banget.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan