nuffnang ads




Ahad, Februari 28, 2010

SEM 2 YG CELARU


well
memang macam senior cakap dan mcm aku dengr dri mlot org yg berpngalaman
semester dua ni memang hell gile2

tepat sungguh

memang busy.lepas tu cukup plak 2 tidur
aysik lapar dan makan2 dengan banyak
makanan yang ada hanya lah snek snek tak berkhasiat kat bilik
yg penting wat air teh VANILLA...syokkkk sgt

lepas makan,baring tidur pulak
kejenye xbuat2 pon
akibatnya,

   1. blaja xpandai2
   2. kerja pun tak siap
   3. berat bertambah bagai nak gila


jadi kesimpulannya aku memang student yang bermasalah untuk sem ni
bukan shaja menjadi gemok
tetapi tak sihat... persis gile pon ade.....
tau nk enjoy je hdp sng...hahaha..mmg syokkkk

jadi matlamat aku sekarang adalah

   1. lulus subjek sem ni tak dapat A pun takpe.lulus pun cukup.tapi pointer masih target 3 pointer :D
   2. berjogging dengan lebat bersama rakan @ pakwe aku....2 pon klu dorg nk lyn aku laaa..(rsenye x..lalala)
   3. makan sikit.(haha.aku nak menangissss)
   4. nak menjadi matang.(bila la ni...nk more than that !!!!!!!!!)


aku harap aku bersungguh sungguh sikit bila buat subjek fizik semester ni.!!!!!!
 
usehe 2 kan tangge kejayaan....2 aku tngah naik tangge nk berjaye laaaa.......

cayokkkkkkkkkkkkk !!!!!!!!!
BERUSEHALAH KAMU !!!!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan