nuffnang ads




Sabtu, Oktober 30, 2010

lukisan saya pada kulit manusia

terkadang saya merasakan saya ini lari jauh dari kos yang saya ikuti iaitu SARJANA MUDA FIZIK .saya lihat saya lebih cenderung pada fesyen-fesyen.tapi ibu saya tidak menyokong untuk itu....saya tidak pula merasa sekecewa yang demikian kerana saya boleh jadikannya salah satu hobi terpendam saya

saya mempunyai beberapa dikalangan manusia di sekeliling saya yang sangat sporting
yang membolehkannya dan merelakan menjadikan bahan eksperimen saya dengan jujur dan ikhlas.kami bergembira apabila permainan itu di mulai dan seronok apabila permainan itu sudah tamat, kerana melihat hasilnya yang sungguh terpesona.


bahan eksperiment -----> roomate

NUR NAZIHAH ZAKARIA a.k.a kakna
sebelum
selepas
CHE ZULFARAHIN a.k.a e-in
sebelum
selepas
NUR FAIRUs HAZWANI a.k.a 5rus

sebelum
selepas

nota : saya berasa sangat puas dengan hasil kerja saya ini walaupun saya seorang yang tak bertauliah dalam melukis dan mewarna.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan