nuffnang ads




Rabu, November 03, 2010

alam semesta


Saya telah mencuba berhubungan dengan alam,  kerana ia membawa kepada keamanan-keamanan yang hebat,  ke dalam jiwa saya. oleeh itu ia terbukti bahawa saya benar-benar diliputi awan ketenangan.

Saya telah berusaha lebih jauh untuk  menghilangkan keraguan diri  supaya dapat menyelaraskan diri saya dengan begitu mudah dengan alam persekitaran yang saya anggap sebagai alam, yang menguatkan kepercayaan diri saya untuk mengejar mimpi-mimpi yang indah dalam hidup saya.

Saya telah mencari semua itu, dan akhirnya, kerana dalam mengamati keajaiban alam, saya telah melihat bahawa keajaiban memang ada seperti ada pelangi yang melukis, seterusnya badai yang menghempas pantai yang dimana saya selalu mendengar melalui tetingkap bilik saya. Ini adalah apa yang saya cari. Dan dengan melalui alam, saya telah melihat cahaya dan harapan yang saya mahu bina sekarang ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan