nuffnang ads




Rabu, November 03, 2010

saya sakit


Saya telah mengalami seluruh kehidupan saya dalam ketakutan, takut bahawa mimpi buruk suatu hari saya akan jatuh pada tempat yang paling tinggi lalu saya terjaga beserta jantung saya sangat laju bergetar. Saya takut, bahawa kewarasan saya mulai menghilang, sedikit demi sedikit hingga ke suatu hari, saya akan menjadi tidak lebih dari seekor binatang liar, yang harus dikurung ataupun dipasung. Jadi, saya berjuang setiap hari untuk mempertahankan dan mengendalikan  keadaan diri saya , kerana jika tidak, saya akan mengambil sesuatu dan membunuh kepada mereka yang kberdekatan dengan saya.

nota : semoga tuhan menyabarkan saya dengan kamu.kamu kata saya sudah gila.kkena bawa jumpa doktor psiketri . kamu memang @#$%$^?*^*&( !!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan