nuffnang ads




Ahad, Julai 04, 2010

biarkan mereka


Membuat keputusan benar-benar jauh lebih rumit daripada nampakkannya. Ketika saya membuat keputusan, saya , ego, dan superego memutuskan nasib saya. Malangnya bagi saya, saya terlalu sentiasa kalah, karana saya sering tidak mempelajarinya dengan cukup. Ciri-ciri keperibadian yang lain, seperti kecenderungan untuk terlebih berfikir dan menganalisa terlalu banyak hal, juga memainkan peranan saya. Hal ini dapat mempengaruhi perilaku saya yang lain dengan membuat saya nampak sejuk, dingin dan jauh dengan orang lain kerana saya berfikir bahawa saya terlalu sibuk untuk berjaya dan saya memikirkan bahawa konsep diri saya juga penting daripada orang lain.

nota : biarkan langau-langau berkeliaran di kiri kanan saya........

Tiada ulasan:

Catat Ulasan