nuffnang ads




Sabtu, Julai 03, 2010

our childhood in one roof......


saya lahir dalam keluarga tertua selepas saya mempunyai 5 adik-beradik yang lahir lebih dari tahun ke tahun. Sekarang kami 22tahun, 20tahun, 17tahun, 14tahun, dan 11tahun, patuh dan bahagia dengan satu sama lain dan saling menghormati antara satu sama lain dengan berpegangkan faktor usia. saya tidak pernah percaya pada konsep :

"yang paling muda lahir dalam keluarga harus dimanjakan"

saya diperlakukan dengan cinta dan kasih sayang sepenuhnya, 5 saudara kandung saya yang lain juga diperlakukan sedemikian.

Sebagai anak tertua saya suka belajar dan membuat keluarga saya pada waktu itu adalah keutamaan pertama saya sehingga saya boleh merasa aman dan berjaya.

nota : saya rindu-rindu kamu semua.....pabila kita berpisah tanah yangb berbeza dijejaki

Tiada ulasan:

Catat Ulasan