nuffnang ads




Sabtu, Julai 10, 2010

today and tomorrow, not same......


Akhirnya beberapa hari sahaja saya menjadi gila dan beralih kepada jumlah keseluruhan dengan saya melawan untuk menguatkan jiwa saya......yang lain hanya berdoa dan percaya akan langkah penyelesaian saya. Berdoa kepada Allah yang membuatkan saya dan semua orang merasa lebih ringan dengan apa yang ditanggung. Selama mana saya mengambil masa untuk menghadapi keamanan, saya mencuba untuk kembali ke tempat semuanya bermula selepas pengakhiran, saya mecubanya lagi untuk menganalisis salasilahnya, saya menemukan di mana ianya berasal,  saya menghadapinya, termasuk mencubanya untuk penyelesaian secara pro dan kontra .

nota : Jika tidak berusaha dengan bekerja untuk kemudian hari, sila cuba lagi sehingga saya benar-benar menemuinya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan