nuffnang ads




Isnin, Julai 19, 2010

woooooohoppppp


Konsep diri saya adalah bagaimana cara saya melihat diri saya sendiri. Ini mempengaruhi saya dalam beberapa cara. harga diri saya dan harapan peranan yang semua didasarkan tertutup dari konsep-diri saya. konsep diri saya juga boleh menjadi perbuatan yang dipenuhi dengan sendirinya. Jika saya berfikir bahawa saya mempunyai disiplin diri yang rendah, maka saya sedar boleh menukar perilaku saya untuk mencapai apa yang saya fikir.

Saya sendiri sebenarnya masih belum bertemu dengan diri saya yang betul-betul ideal, yang berpotensi menimbulkan masalah, atau menyebabkan hal-hal yang lain berjalan dengan lebih baik. ketidakmampuan saya dalam ketertiban tidak pernah meningkatkan selama saya berada di dalam kerangka berfikir bahawa saya tidak teratur, namun ada kemungkinan untuk mengubahnya. konsep diri saya juga boleh menyebabkan saya untuk memiliki dunia yang dipenuhi dengan masyarakat. Itu mungkin adalah elemen yang paling menyokong  dari konsep diri saya yang mengarahkan saya agar sesuai dengan keyakinan saya sendiri untuk memenuhi norma-norma masyarakat disekeliling saya. Hubungan interpersonal juga memainkan peranan penting dalam perilaku saya.

nota : Saya kekurangan interpersonal dengan cara saya. Pada ujian personaliti saya, saya skor sangat tertutup, tetapi tidak tertutup.apa makna nya?????

Tiada ulasan:

Catat Ulasan