nuffnang ads




Ahad, Julai 11, 2010

lukisan dinding


Saya ingin berteman dengan setiap pertama kalinya seperti perbezaan, dan dengan hanya mengagumi adalah bahawa saya harus seperti saya. Itu sangat keras dan sukar, sebagaimana setiap orang seperti kamu.  Tidak semua orang boleh seperti saya, setiap orang memiliki ada suka dan tak suka, sukar bagi beberapa orang yang disukai dan tak disukai.

Jadi saya menyerah dan menyukai idea ini dari setiap satu persatu dan saya mulai menyukai kesenangan diri saya. Yang mana membuatkan hidup saya lebih bahagia. untuk selamanya!!!!(mungkin...) Sehingga kini saya menyarankan untuk berlaku seperti yang pertama kali dan yang kemudian bukan yang lepas . Tetapi saya bimbang tentang kebijaksana saya akan mulai bingung dan mula berfikir tentang orang lain yang agak  tidak sedar diri dan saya bimbang juga dengan cinta pertama saya pada musim ini....

nota : lebih baik bersama anak kecil daripada mereka-mereka yang masa-masa lalu.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan