nuffnang ads




Sabtu, Jun 26, 2010

angan tika kecil


Menjadi seorang penari terkenal adalah salah satu mimpi terbesar saya di masa saya kanak-kanak. Dahulunya, saya percaya bahawa satu hari nanti saya akan mendapatkan kesempatan untuk menjadi penari seperti yang di persembahkan di Video Muzik Televisyen (MTV).

saya terutama mendongak ke televisyen untuk melihat gadis-gadis yang menari dengan Madonna dan Janet Jackson video. saya akan menonton video tersebut berkali-kali hanya untuk mendapatkan langkah-langkah tarian mereka. Setelah saya punyai gerakan rentak mereka, saya akan berlatih di depan cermin saya.

Bahagian yang lucu adalah diwaktu saya berumur 6 tahun ketika bersekolah  di tadika kemas, guru tadika saya telah memilih saya untuk menari tarian tradisional. walaupun tarian saya seperti cakar harimau, saya tetap juga terpilih kerana keberanian saya.

nota : sewaktu saya di darjah 2, saya tidak terpilih menyertai tarian dalam "anugerah penyampaian hadian murid cemerlang" bukan kerana saya tiada keberanian, tetapi SAYA TIDAK MEMPUNYAI BAJU KEBAYA......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan