nuffnang ads




Rabu, Jun 16, 2010

wahai bilik..apa sudah jadi ???



Kamar saya cukup sering berantakan kerana saya cenderung untuk segera melemparkan hal-hal di atas tempat tidur atau lantai ketika saya tiba di rumah dari kerja atau seharian dengan teman-teman.

saya juga jarang menutup  pakaian telefon saya ketika saya membawa mereka yang sedang aktif dan saya akan menemukan hal-hal yang lain lagi seperti kaus kaki yang berbaring di lantai. dinding bilik saya yang mempunyai pelekat yang comel-comel hasil kerja adik-adik saya. saya juga punya kalendar unit kecil yang saya jarang menggunakannya.

 Satu meja belajar,yang selalu berantakan kesepian yang terletak di dekat jendela. Bawah meja studi, ada kabel di mana ia yang menyebabkan kita luka kadang-kadang. Saya punya satu meja cermin dan dua cermin sederhana basar di salah satu daripada tiga pintu almari pakaian saya. Pada saat ini juga, satu paket M&Ms renyah dan epal lebam di atas meja studi .

Setompok buku dimana saya menggunakannya semasa saya berada dalam keadaan yang membosankan, ditompok di tempat tidur dan akan jatuh sebentar lagi. tirai saya sedang menari-nari ditiup angin malam menandakan saya boleh mendapatkan udara segar ke dalam bilik. Memiliki laptop selama beberapa jam boleh menghasilkan banyak kepanasan di dalam bilik. tetapi itulah yang saya ingin lakukan sepanjang masa.

Sekarang saya boleh melihat besi terletak di atas meja, sebuah celeng biru tanpa wang di dalamnya, pencetak yang berdebu yang mungkin tidak berfungsi lagi, tiga pena di lantai dan lipas sedang mengintai saya...


p/s : mata saya sudah kuyu dan saya seolah sedang berzikir kerana terlalu mengantuk.tidur dalam keadaan bilik berantakan amat kusut...SELAMAT MALAM DUNIA........

Tiada ulasan:

Catat Ulasan