nuffnang ads




Selasa, Jun 15, 2010

ketika melihat itu...


saya benar-benar mengakui bahawa saya adalah gadis yang sangat unik. Saya banyak tertawa dan menertawakan praktikal dan segala sesuatu. saya melakukan banyak hal secara rawak tapi bangga dari mereka kerana saya rasa ini membuat saya berbeza.

Tetapi saya menyedari tak peduli betapa berbezanya saya cuba untuk menjadi, saya masih diklasifikasikan sebagai gadis biasa. saya punya rambut panjang, saya kadang-kadang memakai make up..... saya ingin berpakaian , saya mendapat malu sekali-sekali,  ketika saya tumpukan itu dan saya hanya sedar tentang cara saya melihat.saya tidak peduli jika kamu menjahanamkannya.......

Tapi setelah semuanya terpapar, saya, manusia dan itulah cara kita dibina untuk berperilaku.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan