nuffnang ads




Selasa, Jun 15, 2010

kehidupan cinta....


kehidupan cinta saya cukup membosankan saat ini kerana tidak ada satu. Saya selalu punya hujah tentang cinta pada semua perbualan kosong itu. Saya menemukan topik yang sangat menarik tetapi tidak mudah untuk difahami oleh kamu-kamu. Saya memahami bahawa cinta adalah sebuah hal yang sangat baik ketika berjaya tetapi saya juga tahu bahawa itu sangat bisa menyakitkan juga.

Seperti semua orang, saya menikmati kehidupan dan mengenal orang-orang dan hal-hal yang layak diketahui tetapi saya hanya merasa sangat repetitif sama sekali. saya sangat senang untuk saya berteman sekalipun.

p/s: Saat ini ia jatuh cinta dengan seseorang yang sangat istimewa dan dia sangat berjaya setelah menemui kebahagiaan.........

Tiada ulasan:

Catat Ulasan