nuffnang ads




Selasa, Jun 15, 2010

usia 21


Saya pikir usia sempurna 21.  anda mempunyai hak untuk memandu dengan insuran kereta . Anda dianggap sebagai pemacu dalamannya. Anda punya kebebasan untuk melakukan seperti yang anda berharap tanpa persetujuan orang tua anda. Anda telah dihormati di tempat awam dan lebih bertanggung jawab. Anda mempunyai masa depan anda secara keseluruhan di depan anda.

Saya percaya pada usia 21 anda lebih matang dan stabil. Anda telah menyelesaikan pendidikan wajib anda untuk pekerjaan tetap dan anda boleh meneruskan pendidikan lebih untuk pekerjaan yang lebih baik membayar jika itu sesuai dengan kepentingan anda untuk melakukannya. Anda memiliki rumah anda sendiri dan anda menghiasinya dengan selera anda sendiri. Anda mempunyai gaya hidup anda sendiri. Anda boleh mengurus diri sendiri. Anda mempunyai pengangkutan sendiri. Anda boleh melakukan perjalanan di mana sahaja dengan dokumen perjalanan yang betul dan imunisasi yang diperlukan untuk melawat kawasan-kawasan, untuk jangka masa yang anda inginkan. Anda boleh berlatih agama jika anda sesuai. Anda boleh membantu orang yang kurang beruntung jika anda ingin. Jika anda bosan dengan kehidupan yang anda boleh pertimbangkan untuk berkahwin, menetap di bawah, dan punya anak. Meningkatkan mereka untuk yang terbaik dari kemampuan anda. cabaran baru dalam hidup menunggu anda.

Pada 21 anda berada di mengintip anda secara mental, fizikal, sosial, emosional, dll anda boleh melakukan apa saja menaruh fikiran anda. Anda tidak mempunyai hambatan lebih untuk mengatasinya. Hidupan yang bermula dari sini adalah apa yang anda membuatnya.......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan