nuffnang ads




Khamis, Jun 17, 2010

bercuti ~~~



saya benar-benar makan, tidur, kebiasaan menghitung pengiraan, pergi pada membersihkan sesuatu yang wujud dan mengalami pengotoran yang lampau dan belajar, sejak kebelakangan ini. saya kadang-kadang cuba untuk berpadanan dari kebiasaan dengan melakukan pelbagai latihan tetapi sekali-sekala, tapi saya sangat tidak layak untuk sebahagian besar waktu itu semua. Saya kadang-kadang moody, terutama ketika adik saya mengganggu saya. Ini sangat menjengkelkan.

saya senang bersama dengan internet tetapi kadang-kadang saya begitu kecanduan kerana saya mendapati diri saya berlama berjam-jam bersamanya.

Saya percaya bahawa saya mempunyai masalah kemarahan, mewarisi dari ayah saya, tetapi hal baiknya adalah bahawa saya boleh mengendalikan itu, pada sisipan waktu yang sesuai.

p/s : saya menikmati berada di rumah bersama keluarga saya, tapi kadang-kadang        saya lebih suka berada di luar dan pergi untuk seketika waktu......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan